Mutatjuk, hogy a service design miért jelent megoldást a problémákra

Mutatjuk, hogy a service design miért jelent megoldást a problémákra

Az első Digitális Akadémia a service designról szólt. Vagyis sokkal inkább az ügyfélről.
A cégek lassan ráébrednek a dizájnszemlélet fontosságra

A cégek lassan ráébrednek a dizájnszemlélet fontosságra

Kolozsi Istvánt kérdeztük arról az összegányolt felületekről, az érzékenységről és napjaink dizájneréről.
A Service Designt az állampolgárok szolgálatába is állíthatjuk

A Service Designt az állampolgárok szolgálatába is állíthatjuk

Ezúttal a milánói Paco olvasatát mutatjuk be a Service Designról.
„Gyertek be, elkezdjük!” – útjára indult a Digitális Akadémia

„Gyertek be, elkezdjük!” – útjára indult a Digitális Akadémia

Csermely Ákos előadásával vette kezdetét „ajándék konferenciája”, ami a 7. kommunikációs forradalom, a service design köré épül.
Hogyan lehet egy webáruház a piac megkerülhetetlen szereplője? - Interjú Csereklei Zoltánnal, a Pelenka.hu alapítójával

Hogyan lehet egy webáruház a piac megkerülhetetlen szereplője? - Interjú Csereklei Zoltánnal, a Pelenka.hu alapítójával

A visszatérő vevők megszerzésében a vásárlói élmény megteremtése az egyik legfontosabb tényező, amit kimondani könnyű, megvalósítani viszont...
2/4